duminică, iulie 26, 2009

NU ŞTIU CÂT SUNT...

26 iulie 2009.

Eu ştiu să plec, eu ştiu şi să rămân,
Ştiu cât e Ziuă, nu ştiu cât e seară,
Dar câtă vreme încă mai amân
Şederea mea, nicicând să nu te doară...

Nu ştiu, cât sunt din cât aş vrea să fiu?
Ne-marginile mele sunt flămânde,
Poemul meu, devreme, ori târziu,
Nici tu, nici eu, nu vom putea răspunde...


Un comentariu:

Bogdan Butariu spunea...

Nu ştiu ce sunt
ca şi cum numele meu nu mai îmi spune
nici măcar alfabetul braille
nu ştiu unde mi-am rotunjit umerii
şi de ce sunt atât de mici când adorm

şi nu ştiu ce caut
ca şi cum am mâinile ascunse în alte buzunare
poate că
cineva a plecat prea departe cu ele
trosnindu-le în ger

şi nu ştiu ce spun
nu am nimic nou să las pe o copertă
un fel de a fi scriere şi atât
de la o vreme nu mai respir decât puncte
iar tu mă citeşti acum din altă iubire!...


Multă sănătate, Horia!
Cu drag, B.B.