duminică, iulie 19, 2009

ASCULTĂ, CÂNTĂ GREIERII...

19 iulie 2009, ora 02.30.
Ascultă, cântă greierii acum,
I-am auzit aici întâia dată,
Cine aleargă-n urma mea pe drum
De vrea să-mi prindă umbra vinovaţă?

Tot mai departe e, tot mai aproape
De marginile Cerului mă ştiu
Şi soarele pe care-l port sub pleoape
Începe să mă ardă cu târziu...

Văz-duhul meu e plin de poezii,
Le poţi atinge duhul lor cu palma,
Cât mi-a rămas din noapte până-n zi?
Ascultă, cântă greierii de-a valma...

Un comentariu:

Vasile Dumitru spunea...

Ascultă, cântă greierii acum,
I-am auzit aici întâia dată,
Cine aleargă-n urma mea pe drum
De vrea să-mi prindă umbra vinovată?

Tot mai departe e, tot mai aproape
La marginile Cerului mă ştiu
Şi soarele pe care-l port sub pleoape
Începe să mă ardă a târziu...

Văz-duhul meu e plin de poezii,
Le poţi atinge duhul lor cu palma,
Cât mi-a rămas din noapte până-n Zi?
Ascultă, cântă greierii de-a valma...

Va cer aprobarea sa o preiau cu aceste mici modificari!
Cu respect,
Vasile D.