sâmbătă, noiembrie 22, 2014

Mi-e sufletul ca o vioară...


22 Noiembrie 2014, spre seară...

Mi-e sufletul ca o vioară,
Cântecul ei egal se împarte,
La toți, la fiecare-n parte
Vă mulțumesc acum, spre seară,

Mi-e plin cuvântul de fiori,
Cu roua dragostei pe față
Ați risipit atâtea flori
În pragul meu de dimineață

Și mi-e atât de înalt! de-acum
N-o să-l mai pot spre noapte trece
Și sufletul cu voi pe drum
Până la capăt vă petrece...

Din vârsta-n care încă sunt
V-aduc prinos de bucurie
Vă fie viața pe pământ
Așa cum mi-o doresc și mie!

Vă fie soarele-n amiază,
Să nu-l umbrească niciun nor,
Pe-o sfântă și curată rază
Vă dărui vouă, tuturor,

Cuvintele ce mi-au fost date
Aici să le rostesc mereu
Atât cât inima mea bate
Între pământ și Dumnezeu!

Cum strânge floarea rodul ei
Vă strâng în brațe cu lumină
De pe acum când o să vină
Și ziua voastră, dragii mei!

Niciun comentariu: