marți, septembrie 01, 2015

Bunicule, să nu fii supărat...


1 Septembrie 2015
Te-am auzit-ce dulce m-ai certat,
Cu sufletul străbunului pe roată:
Bunicule, să nu fii supărat
Țara asta veșnic nu se gată!

Scrie despre ea, atât cât poți,
Glasul meu înlăcrimat te-ndeamnă,
La Țebea sus și-acolo printre Moți,
Miroase-a veșnicie și a toamnă...

Cuvântul tău e-atât de fericit,
Cum altul pe pământ nici nu mai este!
Când voi fi mare o să îl recit
Izvoarelor și brazilor pe creste!

Pe mal de Arieș tulburător
Avram Iancu o să-mi iasă-n cale,
De el și de tribunii lui mi-e dor
Să mântuie tot neamul meu de jale;

Voi merge-n locul lui la împărat,
Eu nu i-am fost și n-o să-i fiu argată,
Bunicule, să nu fii supărat,
Țara asta veșnic nu se gată...

Un comentariu:

Georgeta spunea...

Doamne, cât de frumos vă exprimţti în scris!!! Împrumutaâi-mi şi mie pentrui câtva timp, muza dv. felicitări, maestre!