miercuri, iunie 20, 2018

Satul meu...



20 Iunie 2018
-Restituiri-

Ce sfânt e tărâmul acela din toate
Unde-am văzut lumina în libertate!
M-a născut Mama, singură, greu,
Acolo în inima Satului meu...

Dintotdeauna am iubit depărtările,
Cu mâini copilărești mângâiam zările,
Mi-aduc aminte întrebările mele-
Ce-i dincolo de Sat, dincolo de ele?

Poate e fata din gânduri, frumoasă!
Nu plecasem nicăierea de-acasă,
Muntele Găina îmi era aproape,
Îi simțeam răsuflarea sub pleoape...

Satul meu drag, cu chip de ulcior
Din care-am băut lapte și dor,
Poezia mea sfântă ce mi-a fost dată,
Nu l-am uitat, n-o să-l uit niciodată!
.................................................
Acolo mă întorc din hotarele vieții
Precum soarele în roua dimineții,
El mi-a rămas Universul întreg,
Niciodată poate n-o să-l înțeleg...

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: