vineri, august 10, 2018

Eu am grijă...


Vineri, 10 August 2018
Mi-a fost tare Dor de tine, Bu-nicule!
Mângâie-mi codițele, te rog...”
Annamaria-Silvana

Eu am grijă de lucrurile dmeavoastră,
Într-adevăr sunt numai pentru oamenii mari,
Cu ele nu se joacă niciodată copiii,
Oricât ar fi de ștrengărițe sau de ștrengari...

Eu știu mai mulet lucruri importante,
Să număr, să citesc, să socot...
Dar mai bine hai să sărim împreună,
Cum făceam când eram mică de tot,

Ori să mă „pinzi,” acum sunt mai mare
Și zbor ca un fulg peste prag,
Povestește-mi povestea încă nescisă,
Ce dor mi-a fost de tine, Bu-nicule drag!

Nicolae Nicoară-Horia





Vineri, 10 August 2018
Mi-a fost tare Dor de tine, Bu-nicule!
Mângâie-mi codițele, te rog...”
Annamaria-Silvana

Eu am grijă de lucrurile dmeavoastră,
Într-adevăr sunt numai pentru oamenii mari,
Cu ele nu se joacă niciodată copiii,
Oricât ar fi de ștrengărițe sau de ștrengari...

Eu știu mai mulet lucruri importante,
Să număr, să citesc, să socot...
Dar mai bine hai să sărim împreună,
Cum făceam când eram mică de tot,

Ori să mă „pinzi,” acum sunt mai mare
Și zbor ca un fulg peste prag,
Povestește-mi povestea încă nescisă,
Ce dor mi-a fost de tine, Bu-nicule drag!

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: