duminică, august 05, 2018

Miluiește-mi țara...



Leverkusen, Duminică, 5August 2018
O, neam necredincios și îndărătnic, până când voi fi cu voi?
Până când vă voi suferi pe voi?”
Ev. Matei 17, 17
-Cuvinte duminicale-

Precum sus pe munte Te-ai Schimbat la Față,
Schimbă-ne la suflet, Fiu de Dumnezeu,
Ceartă iarăși, Doamne, demonii din viață,
Pune împăcare între neamul meu!

Îmblânzind furtuna să îi potolească
Glasul Tău de-a pururi, cel vindecător,
Pe acei ce zilnic vreau să ne-nvrăjbească,
Pune post în gânduri și în gura lor!

Azi și-ntotdeauna, ca acel părinte
Vindecându-i fiul, cel lunatic, iată
Din această Vale, eu Te rog fierbinte,
Miluiește-mi Țara care mi-a fost dată!

Din adâncul firii mele, eu Te chem,
Rotunjește-i chipul cu Lumina Ta
Ne mai rabdă, Doamne, răii ce suntem
Și pe toți ne-nvață, încă, a răbda...

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: