luni, decembrie 31, 2018

Se duce anul...



Kuppenheim, Baden Württemberg
Luni, 31 Decembrie 2018

Se duce anul, i-am iertat pe toți,
Doar unul singur îmi tot dă târcoale,
Tu, îmblânzește-l, Doamne, știu că poți
Și dă-mi lumina Dragostei pe cale!

Dă-mi sănătatea clipei și putere
Să-mi înving din gânduri orice ham,
Se duce anul, poate-i o părere
Din viața asta câte le mai am...

Îți mulțumesc, Tu m-ai făcut odată
Să-Ți port chipul și asemănarea
Prin Țara asta tot mai tulburată,
Cum tulburată-i în furtună marea;

Mi-ai dat glas, cuvinte îndeajuns,
De ele nu duc lipsă niciodată,
Mă simt de un fior înalt pătruns,
Cu el de Tine-i viața mea legată!

Atât cât pe pământ îmi e șederea,
Menirea mea aici o știu anume
Să laud Nașterea și Învirea
Aceluia ce L-ai trimis în lume!

Să laud Viața ce mi-ai dat-o-n dar
Din pântecul durut al maicii mele
Și sufletul mi l-ai umplut de har,
Precum deasupra Cerul Tău de stele!
...................................................

Se duce anul, dacă el se duce,
Celui din urmă nu-i pune hotar
Până voi ajunge lângă cruce
Și drumul să nu-mi fie în zadar...

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: