marți, ianuarie 01, 2019

Ce fericit mi-e gândul...



Kuppenheim, Baden Württemberg
1 Ianuarie 2019

Ce fericit mi-e gândul din cuvinte
Și fericirea-i un ecou prelung,
E Anul Nou, îți mulțumesc, Părinte,
Că mi-ai dat putere să-l ajung!

Mi-e plină toată ființa de iubire,
Ființa aceasta întru care sunt,
E Anul Nou, cel vechi e amintire,
Cum amintiri sunt toate pe pământ...

Privesc în jur și încă e lumină,
Mai am aici și prieteni și dușmani,
Din zarea cea mai caldă și senină
Le spun azi tuturora- La Mulți Ani!

Poemul meu cu dragoste se-mparte,
Din el nicio fărâmă n-am să rup,
Găsească-vă pe fiecare-n parte
Sănătoși la minte și la trup!

Să ne petrecem viața împreună
Sub același soare pentru toți,
E Anul Nou, ce minunat răsună,
Ca un tulnic vara sus la moți!

Ce fericit mi-e gândul și fierbinte,
Cu el orice tristețe mi-o alung,
E Anul Nou, îți mulțumesc, Părinte,
Că mi-ai dat putere să-l ajung!

Nicolae Nicoară-Horia




Niciun comentariu: