marți, ianuarie 29, 2019

Nu există Dumnezeu...



Kuppenheim, Baden Württemberg
29 Ianuarie 2019
Nu există Dumnezeu şi nici viaţă după moarte.”
Stephen Hawking

Din Scriptură nu sunt „povești” spuse!
Un Dumnezeu cu ochii-nlăcrimați
Pe Tine Te-a trimis aici, Iisuse,
Cei ce nu cred, oare vor fi iertați?

Aruncă bumerangul vorbe grele,
Dar niciodată Cerul n-o să-l spargă,
Din Aerul, din lutul Țării mele
Urmele Tale cine să le șteargă?

De tot ce spun, e treaba lor, Părinte,
Cu nimeni nu mă iau aici la trântă,
Pentru tăcere și pentru cuvinte
Mi-e inima smerită, dar și frântă!

De-aceea pune lacăt gurii mele,
Și gândului din inimă zăvor,
Nimicul care sunt aici sub stele,
Mă știu doar Ție pururea dator...

Mi-aduc aminte, Mama când s-a dus
Cu zâmbetul pe față de pe lume,
Avea privirea, Doamne-atât de sus
Și Te-a chemat de unde ești, pe Nume!
..........................................................
Când mi-e bine, când îmi este greu,
Purtând povara veacului pe Vale,
Eu simt că Tu exiști, am spus mereu,
Și port cu mine semnul crucii Tale!

Nicolae Nicoară-Horia




Niciun comentariu: