miercuri, ianuarie 30, 2019

Ierarhii...



Kuppenheim, Baden Württemberg
30 Ianuarie 2019
După cum vezi, noi la Dumnezeu una suntem
și nici o vrajbă nu este între noi.
Fiecare din noi, la timpul său, îndemnați de Duhul Sfant,
am scris învățături pentru mântuirea oamenilor”.
Sfinții Trei Ierarhi

Aș vrea cu toată lumea să mă-mpac,
Acei ce poartă pe pământ un nume
Sunt mulți, eu știu, nici astăzi nu le plac
Ierarhii Trei și câți mai sunt pe lume!

I-aud mereu, neliniștiți ca vântul
Tot căutându-și jalnic adăpost,
Slăvind tăcerea și negând cuvântul:
Acestea toate nu au niciun rost,

Și-așa, el, dumnezeu nici nu există!”
Dar nu mai spun durerea lor postumă,
Astăzi aș vrea să nu îmi fie tristă
Ființa mea, cea dintre cer și humă!

Cu Dragoste răspund la orice ură,
Ce bântuie gripată prin atei,
Despre Ierarhi nu scrie în Scriptură,
Purtând prin viață Adevărul ei!

Dar au fost vii și vii o să rămână,
Cum viu e pretutindeni Sfântul Duh
În alte limbi și-n limba mea română,
Aducători de pace din văzduh...



Nicolae Nicoară-Horia




Niciun comentariu: