sâmbătă, mai 04, 2019

Eu nu dau replici nimănui...



Sâmbătă, 4 Mai 2019
Din Săptămâna Luminată

Eu nu dau „replici” nimănui,
De spusa lor nu mă cutremur,
Zadarnică „tăcerea” nu-i,
Până capăt știu s-o-ndur!

Nu port cu nimenea război,
Oricâți „dușmani” îmi stau în cale,
Când fiecare dintre noi
Își are gusturile sale!

Nu port în gând niciun prăpăd,
Egal pe „critici” îi ascult,
Eu ce aud, ce simt, ce văd,
Aceea scriu, nimic mai mult

Și cât voi pribegi pe drum
Le spun cu sufletul curat,
Ei nu-l pot murdări oricum:
Iisus Hristos A ÎNVIAT!

Da! Semne pretutindeni sunt
Și-au fost aici întotdeauna,
În cer, pe ape, în pământ,
Doar pipăiți-le cu mâna,

Cu gândul vostru îndoielnic
Și nu vă fie fața tristă,
Ci sufletul mereu jertfelnic:
Voi sunteți, fiindcă El Există!

Dator mă simt de-a pururi Lui,
Oricât încearcă oareșcine
Eu nu dau replici nimănui,
Întotdeauna are cine...

Nicolae Nicoară-Horia




Niciun comentariu: