luni, noiembrie 27, 2023

Aștept Decembrie...


Mi-e teamă să deschid televizorul și radio

Pentru ultimele știri,

Aud mereu cuvântul trist „Adio!”

Și bruma cade peste trandafiri...

 

Când ies din casă strada mea e plină

De vești pe care nu le mai suport

Și-așa îmi vine, Doamne, spre lumină

Să-mi iau viză pentru pașaport!

 

Noaptea târziu aud prin somn străbunii

Cum vor acasă iar să se înturne,

Se scutură de toamnă toți gorunii

Și-aștept Decembrie cu vești mai bune...

 

Aștept să vină Ziua Țării mele,

Și ea aici din ce în ce mai fadă,

Pe Pruncul să se nască dintre stele,

Aștept zăpada din văzduh să cadă

 

Și totuși un copil la mine-n tindă

Cu ochii plini de-o bucurie sfântă,

Leru-i ler, din capăt de colindă

„O, ce Veste” dintre lacrimi cântă...

 

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: