joi, decembrie 31, 2009

LA CUMPĂNA DINTRE ANI...

Întotdeauna la cumpăna dintre Anul Nou şi cel vechi, dintre zi şi noapte, dintre viaţă şi capătul ei, îţi coboară, fără să vrei, în suflet, asemenea întrebări: ce şi cât ai făcut din ceea ce trebuia să faci, câte satisfacţii şi ne-mpliniri lasă în urmă Clipa, „clipa cea repede ce ţi s-a dat”?...
Asemenea gânduri îmi trec pe dinainte acum.
Nici în anul care trece inspiraţia nu m-a ocolit, aproape în fiecare zi mi-a fost dictat câte un poem, sau frânturi de poeme..., după principiul: „Un Poem pe zi te apără de Singurătate, un măr pe zi ţine doctorul departe...”
Dezamăgiri?! Mi se pare mie ori e adevărat- timpul a luat-o razna înaintea noastră- nu mai are răbdare! Zilele sunt din ce în ce mai scurte şi nopţile mai lungi...
E tot mai lungă noaptea
Şi ziua
Tot mai mică,
E tot mai scurtă clipa,
Vecia
Tot mai lungă,
Iubito,
Vremea noastră,
Ca sarea,
Nu se strică,
Dar ştiu
Că niciodată
Aici
N-o să ne-ajungă...
Ne fie întru toate
De-a pururi
Împăcarea
Acestor paranteze
În care
Suntem noi,
De unde eşti
În lume
Ucide-mi depărtarea
Şi dă-mi,
Măcar o Clipă
Vecia
Înapoi.

Ce mi-aş dori în 2010?!
Invidia- una dintre bolile veacului să stea cât mai departe de mine!
În primul rând să fiu sănătos şi să pot dărui şi celor din jurul meu din această bucurie! Să fie pace, lumină şi căldură şi să nu uit niciodată că sunt Om! Şi de ce nu, să învăţ, cu abecedarul Copilăriei în mâini, meseria de a fii bu-nic!

TUTUROR PRIETENILOR MEI, DUŞMANILOR, DACĂ SUNT,
CU MÂNA PE SUFLETUL CUVINTELOR-

LA MULŢI ANI!

HORIA


Niciun comentariu: