duminică, martie 07, 2010

CRĂIŞORII...

Ţara Moţilor, 27-28 Februarie 2010
Arad, 6 Marie 2010.

I-am văzut în inima neamului meu,
Fără seamăn erau CRĂIŞORII!
Precum culorile în curcubeu
Din privirile lor se năşteau zorii...

Îmi era teamă să le ating
Bucuria aceea neprihănită,
Acum, când cuvintele toate mă ning,
Pădurile Veacului prin mine recită...

La Ţebea gorunilor din Tatăl nostru,
În Casa Rugăciunii cu tricolor
Le-am înţeles Legământul şi rostu’-
Sufletele drepţilor niciodată nu mor!

La Roşia, înfruntând întunericul minii,
În pivniţa plânsului de la Abrud,
La Horia, Câmpeni, în Albacul luminii,
Pretutindeni în Ţară îi ştiu şi-i aud....

Dă năvală Primăvara în frunze,
Galopul din sufletul fără de frâu,
Să le fie numele hrană pe buze,
Să le fie numele punte şi Râu...

I-am văzut în Apusenii dorului meu,
Ce frumoşi, Doamne, erau CRĂIŞORII!
Ca Lumina scrisă în curcubeu
Din privirile lor mă năşteau zorii...

Niciun comentariu: