duminică, martie 07, 2010

Venicia din poartă...

Duminică, 7 martie 2010, spre seară...

Stă Mama ca o făclie aprinsă în poartă,
Sufletul ei departe îi dus,
Ce Dor fără de margini o poartă!
Nu trece nimeni în jos, nici în sus...

Cu mâinile-streaşină plânsă acum
Scrutează depărtările ce nu mai sunt,
Numai vântul, pustiul, se aude pe drum,
E Ziua ei astăzi aici pe pământ...

Viaţa aceasta e-atât de deşartă-
Tot mai aproape de Veşnicie
Stă Mama şi-aşteaptă uitată în poartă,
Ce mai aşteaptă nimeni nu ştie...

Un comentariu:

fatadragablogspot spunea...

Eu, abia acum învăţ să citesc,
Eu, abia acum învăţ să scriu.
Pe drum mă văd cum rătăcesc;
Până la poezie nu e târziu.

Abia acum dezleg abecedarul,
Abia acum învăţ să citesc.
Până mai ieri îmi purtam amarul,
Ce mă ducea înspre nicăieri!

Acum ştiu cine te-a trimis!
Şi cine te-a scos în drumul meu.
Cuvântul ce mie mi-a fost promis
Vine de-acolo de la Dumnezeu!!!