sâmbătă, ianuarie 01, 2011

Vin, îmi spune ea...

1 Ianuarie 2011, la amiază...

Vin, îmi spune ea, eu, ce să-i fac?
Las braţele cuvântului deschise,
În Duhul adevărului mă-îmbrac
Şi voia ei pe urmă facă-mi-se...

Vin, îmi spune ea, şi mă simt bine,
Ca o copilă gângurind la sân-
Mi-a fost dor, poetul meu, de tine
Şi nu mai plec, aici o să rămân...
......................................................

Vin, îmi spune ea şi mâna scrie,
Se umple de Lumină gândul meu-
Fără tine casa mi-e pustie,
Fără tine-i trist şi Dumnezeu...

Un comentariu:

fatadragablogspot spunea...

Am venit, aşa cum fac mereu.
Aici la tine-acasă, nu mi-e teamă!
Mi te-a trimis în Cale Dumnezeu,
Să-mi oblojeşti cuvintele din palmă.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sunt aici! Ce tot îndrugi acolo?
Din depărtare te aud cum scrii,
Despre mine, poezii şi toate cele;
Câte-ţi mai trec prin vis,noaptea târziu!