luni, mai 12, 2014

Șaizeci și trei...

12 Mai 2014

M-apropiu de copilărie
Ca umbra de copacul ei,
Șaizeci și trei sunt anii mei,
Câți vor mai fi nimeni nu știe...

Șaizeci și trei erau și-atunci
Când a plecat sărmanul tată
De lâng-o mamă îndurerară
Și ne-a lăsat în urmă prunci.

Sunt mulți mai tineri decât mine,
Și alții mai bătrâni desigur
Și fiecare s-a dus singur
Cu ortul pentru vamă-n în mâini.

De-aceea spun și-am spus mereu,
De anii mei nu-ți fie teamă,
Te rog să nu îi bagi în seamă,
Nevârsta sufletului meu!

Tu îi cunoști atât de bine
De-acum nemarginile lui,
În versul meu tristețe nu-i
Că va pleca de lângă tine...
.....................................
Șaizeci și trei sunt anii mei,
Câți vor mai fi nimeni nu știe,
M-apropiu de Copilărie
Ca umbra de copacul ei...

Niciun comentariu: