vineri, mai 16, 2014

Versul de mâine...


14 Mai 2014

Aștept versul de mâine mi-ai spus
Și versul de mâine era pe aproape,
Îl simțeam cum vine și vine de sus
Cuibărindu-și durerea sub pleoape...

Plouă acum, cade grindină-n țară,
Ies apele tulburi din albia lor,
Sufletul meu e precum o vioară
Și coardele rupte din cântec mă dor !

Am trecut prin grădină și vișinii plâng,
Toi prunii și merii își leagănă fructul,
La noapte aș vrea împrejur să îi strâng
Cum strânge în brațe prezentul trecutul...

Și vântul se-aude lovindu-mi în geam
Cu pietrele lui de întuneric și ură,
Doamne, ai milă de tristul meu neam
Și pune-i în suflet adevăr și căldură!
...................................................
Aștept versul de mâine mi-ai zis
Și eu îl aștept cu bucurie deplină
Să curgă spre tine precum am promis
Din ochii mei cea mai frumoasă lumină...

Niciun comentariu: