marți, iulie 21, 2015

Poezia...

21 Iulie 2015

Tu poate nici nu ști că ești frumoasă,
În ochii tăi lumina are casă
Și gura susurând precum izvorul
Mă tot îmbie să-mi astâmpăr dorul.

Fecioară nenuntită, sfântă mamă,
Nu te-ntreb, femeie, cum te cheamă,
Nici eu nu știu uitându-mă la tine
Această liniște de unde-mi unde vine...

Când mâna mea te scrie în cuvânt,
Nici tu să nu mă-ntrebi de unde sunt,
Ce vină am de mi-ai fost dată mie
Să mi te țin în brațe-Poezie?

Ci lasă între noi să curgă seva,
Pe cea dintâi nu a chemat-o Eva?
Celui dintâi, sub înfloritul ram
I-a spus pe nume Dumnezeu-Adam!
.......................................................

Tu poate nici nu ști că ești frumoasă,
Cu tine pe pământ mă simt Acasă
Și gura susurând precum izvorul
Mă tot îmbie să-mi astâmpăr dorul...





Niciun comentariu: