miercuri, august 12, 2015

Bunicule, eu nu te-am cunoscut...


Duminică, 9 August 2015

Bunicule, eu nu te-am cunoscut,
Dar te visez în fiecare noapte
Și-atunci când mă trezesc din așternut
În cerul meu miroase-a mere coapte...

Mi-a spus Andreea, mama și Silvanus
Câte ceva de-un fluier și de-o roată,
Acolo-n Munții cei mai din Apus,
Pe unde cred c-am mai trecut odată...

Cuvintele ce mi le spui mereu,
Curate, precum vinul din pocale,
Mi le trimite bunul Dumnezeu,
Cel ce dă poruncă mâinii tale!

Bunicule, eu nu te-am cunoscut,
Dar vremea noastră e atât de-aproape!
Ai grijă, cum am spus la început,
Să nu-mi strivești lumina între pleoape...

Bunicule, eu nu te-am cunoscut...
Duminică, 9 August 2015

Bunicule, eu nu te-am cunoscut,
Dar te visez în fiecare noapte
Și-atunci când mă trezesc din așternut
În cerul meu miroase-a mere coapte...

Mi-a spus Andreea, mama și Silvanus
Câte ceva de-un fluier și de-o roată,
Acolo-n Munții cei mai din Apus,
Pe unde cred c-am mai trecut odată...

Cuvintele ce mi le spui mereu,
Curate, precum vinul din pocale,
Mi le trimite bunul Dumnezeu,
Cel ce dă poruncă mâinii tale!

Bunicule, eu nu te-am cunoscut,
Dar vremea noastră e atât de-aproape!
Ai grijă, cum am spus la început,
Să nu-mi strivești lumina între pleoape;

Trec zilele, să treacă rând pe rând,
Mi-e dor de ziua de după culise,
E august, vin acasă în curând,
Să mă aștepți cu brațele deschise...






Niciun comentariu: