duminică, martie 17, 2019

De ce-mi spui, Doamne...



Duminică, 17 Martie 2019
-Cuvinte duminicale-

De ce-mi spui, doamne și nu crezi în Mine,
Vai, Omule, cine-i Stăpânul tău?
Acum ești tânăr încă și ți-e bine,
Dar cât de-aproape-i binele de rău!

Nu-i vremea pregătită pentru rugă,
Când ruga niciodată nu-i deșartă,
Ai fost și-ți vei rămâne pururi slugă,
Iar Dumnezeul din Cuvânt te iartă!

De ce-mi spui, doamne, ești atât de crunt?
De „mânia” Mea tu nu te teme,
Odată o să crezi în Cel ce Sunt,
Credința-ntotdeauna e devreme...

Nu blestema! Blestemul se răsfrânge
Asupra celor dragi din lumea ta,
Mai bine-ascultă îngerul cum plânge
Și-nvață ce înseamnă a ierta!

De ce-Mi spui, Doamne, știu că nu exiști?
Vai cât de-amară-i marginea Vederii!
Din câți au fost și sunt pe lume cristi
Doar Unul Este Fiul Învierii!

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: