duminică, martie 31, 2019

Se tot întreabă omul...



Duminică, 31 Martie 2019
-Cuvinte duminicale-

Ce-i nemurirea oare, ce-i gândul care zace
Invidios pe zeii statornici din Olimp?
Se tot întreabă Omul, poate așa îi place,
Când pentru fericire nici nu mai are timp!

Ce-i viața și ce-i moartea și cine suntem noi
Ce hoinărim prin lumea deșartă și străină?
De ce nu se rup norii împovărați de ploi?
Azi cine-i vânzătorul acela din Grădină?

Eu știu că întrebarea își caută răspunsul,
Eu știu că-ntotdeauna dinspre răspuns ea vine,
Precum nici răsăritul nu este fără-apusul
Ce-ar vrea să mă găsească de-a pururi lângă tine...

Dacă Exiști Tu, Doamne, eu nu-ntreb niciodată,
De când grăiesc pe lume asemenea putere
De-a întreba Înaltul nicicând nu mi-a fost dată,
Dar simt că Poezia mi-e gata de Înviere!

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: