duminică, martie 24, 2019

Ia-ți patul și umblă...



Duminică, 24 Martie 2019
Înainte-prăznuirea Bunei Vestiri
Scoală-te, ia-ți patul tău și mergi la casa ta!”
Ev. Marcu 2, 11

Cuvintele Tale îmi stăruie-n minte
Din rugăciune, atunci când mă rog
Și Rugăciunea întotdeauna-i fierbinte:
Vindecă-mi, Doamne, gândul slăbănog!”

Vindecă-l, Doamne și pe-aproapele meu,
Din patul neputinței degrabă îl scoală,
Iartă-i păcatele, Fiu de Dumnezeu
Și-alungă-i din suflet orice-ndoială!

Eu cred în cea mai deplină putere
Și-n Dragostea Ta care vine de sus,
Cum crede Primăvara în Înviere
De fiecare dată când iarna s-a dus...

Pe lumea aceasta, tot mai bolnavă,
Credința e simplă, răutatea e dublă
Și totuși Porunca se-aude din slavă:
Scoală-te, ia-ți patul tău și umblă!”

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: