vineri, noiembrie 08, 2019

Arhanghelii...



8 Noiembrie 2019
-Restituiri-

Neputincios în fața voastră sunt,
Arhangheli-Mihaile și Gavriile,
Călător și eu pe-acest pământ,
Cel numărat de clipe și de zile-

Voi, Vestitorilor de Vești anume
Și de cuvântul care-l scriu acum,
Mi-ați dat aici o soartă și un nume,
Un adevăr, o viață și un drum.

Maica mea, cea dinspre umilință,
Când m-a născut, acolo în pridvor,
M-a învelit în aer și-n cătrință
Și-n loc de lapte mi-a dat numai dor,

De-aceea azi, de ziua voastră-ntreagă,
Mi-e sufletul și trupul ca un nor-
De voi atâtea amintiri mă leagă!
Să-mi fiți în toate pururi de-ajutor

Și-acestui neam din care eu mă trag
Să îi aduceți cea mai sfântă veste,
Că fără Dumnezeu pe-acest meleag
Nimic statornic în cuvânt nu este!

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: