vineri, noiembrie 22, 2019

E ziua mea...



Kuppenheim, Vineri, 22 Noiembrie 2019

E ziua mea din anii șaizeci-și-opt,
Când au trecut atâția nu mai știu...
Ce-aproape-i secerișul! Grâul copt
Nici prea devreme și nici prea târziu,

Dar nu mă plâng și nici nu are rost,
Cât încă vârsta numelui mă-ncape!
Nu sunt bătrân, ori tânăr cum am fost,
Nici prea departe-acum și nici aproape;

Om ca oricare, niciodată sfânt!
De sufletul pe care-l port cu mine
Din ziua cea dintâi de pe pământ,
Atât cât voi trăi nu mi-e rușine!

Când fără el nimic din viață nu-i,
Din Viața asta care mi-a fost dată!
Să nu mă întrebați de vârsta lui
Nici mie nu-mi răspunde niciodată...

În rest aici e totul efemer
Și liniștea din gânduri și furtuna,
E ziua mea! O Mamă sus în cer
De bucurie lăcrimează-ntruna...

Nicolae Nicoară-Horia




Niciun comentariu: