miercuri, ianuarie 20, 2021

Inspirație...

 



20 Ianuarie 2021


Se freamătă lumina-n ochii mei

Și simt Poemul cum se înfiripă,

Închide ochii, culcă-te, nu vrei?

Eu mai rămân să te privesc o clipă,


O Clipă, doar atât și mi-e de-ajuns,

Din câte încă ne-au rămas în viață,

Dar nici nu am cuvinte îndeajuns

Să te pot scrie până dimineață...


Afară ninge din văz-duh domol,

Prin Munții mei, acolo te-aș ascunde,

În suflet mi-a căzut un si bemol

Și-o muzică divină mă pătrunde.


De unde vine? Eu nu pot să știu,

Mi-e liniștea din ea atât de dragă

Ca Aerul acesta când te scriu

Și îmi inspiră ființa mea întreagă!

..................................................

Din zarea Clipei, veșnic necuprinsă,

Mă simt ca vulturul, robit de har,

Aș vrea să te ascult cum taci învinsă

De-această vrajă și să-i pun hotar...


Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: