duminică, ianuarie 03, 2021

Țara mea, mă-ntreb dacă mai poți?

Duminică, 3 Ianuarie 2021


În lumea plină de tâlhari și hoți

Nici tulnicul pe creste nu mai plânge,

Țara mea, mă-ntreb dacă mai poți?

La tine întrebarea nu-mi ajunge...


Vâlvele nopții-mi bântuie prin vis

Și Detunatele din Dor detună,

La Alba, în Cetate, stă închis

Horea cu Cloșca împreună...


Iancu „bolund” de dragoste suspină

La Vidra lui, acasă, în târnaț,

Mi-e inima de-amărăciune plină

Și sorb din ea durere cu nesaț!

...............................................

Pădurile din Munți, tot mai puține

Își leagănă tăcerile în vânt,

Doar Poezia pe pământ mă ține

Să nu mă duc devreme din cuvânt...


Sufletul meu tot umblă-n jos și-n sus

Și drumul doare vlăguit sub roți,

Moții mei și voi unde v-ați dus?

Țara mea, mă-ntreb dacă mai poți?


Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: