sâmbătă, ianuarie 09, 2021

Lucrați până e ziuă...

 


9 Ianuarie 2021

Trebuie să fac, până este ziuă,

lucrările Celui ce M-a trimis pe Mine;

că vine noaptea, când nimeni nu poate să lucreze.”

Ev. Ioan 9, 4


Cât inima flămândă în pieptul vostru bate,

Vă fie stăpânită de-același sfânt fior:

Lucrați până e ziuă!” Ce vorbe minunate!

Lumina să vă fie în Viață de-ajutor;


Lucrați până e ziuă, căci, iată, noaptea vine

Și semne tot mai multe din ceruri ni se-arată,

Am săvârșit Lucrarea și vin acum la Tine!”

Lucrarea omenească nicicând ea nu se gată!

....................................................................

Iisus, cu ochii-n lacrimi și-acum aici se roagă,

Vândutul din Grădină, spre-același Dumnezeu,

Când lumea Ta făcută i-a fost atât de dragă,

Tu, iartă-mă, Stăpâne și milostivul meu!


Pe creștet simt cum arde plină de spini cununa,

Lucrați până e ziuă!” Lucrați din neam în neam

Nici eu nu am odihnă și robotesc întruna

Și timp de rugăciune spre Tine nu mai am...


Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: