duminică, ianuarie 17, 2021

Poemul meu fierbinte...

 


Duminică, 17 Ianuarie 2021


Ce ger cumplit e-afară, ia-mi gândul lângă tine,

S-adoarmă, răsfățatul, în așternut, cuminte,

Chiar dacă nu e voie, după cum știi prea bine,

Ne fie-apropierea statornică, fierbinte...


Cu glas încet recită-mi Poemul nescris încă,

Iar mâna mea să-l scrie până se varsă zorii,

Te murmură izvorul divin, cel viu, din stâncă,

Nu simți așa deodată cum te cuprind fiorii?


Când ființa ta e plină de Dor și de cuvinte,

Nicicând să n-o atingă tăcerea de apoi!

Ce ger târziu e-afară, Poemul meu fierbinte

A început să ningă cu Dragoste-ntre noi;


Ia-mi gândul lângă tine și-așa să nu-l alungi,

Au adormit înfrânte și străjile din noapte,

Din Amintire raiul ne face semne dulci,

Iar trupul tău miroase de-acum a mere coapte...


Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: