duminică, august 18, 2024

Înmulțirea pâinilor...

 



Din cinci pâini a săturat norodul

Și doi pești, atunci într-o pustie-

Erau aproape de cinci mii de guri,

Așa precum în Cartea sfântă scrie...

Ev. Matei 14-22

-Cuvinte duminicale-

 

Aceeași rugăciune de-o vreme

Îmi stăruie-n gând

Ziua și noaptea,

Mereu:

Înmulțește pâinea Ta, Doamne

Și pentru neamul acesta,

Tot mai flămând,

Neamul numelui meu!

Alungă blestemul care apasă

Pe umerii Carpaților

Mei!

Când ne punem, puținii la masă,

Tot mai stropită cu lacrimi

E Lumina ce cade

peste ei...

Tu știi, așa supărată cum este,

Lumina aceasta

Cât mi-e de dragă!

Acum,

Din toată povestea durută,

Mi-a rămas în Gând

Rugăciunea

Întreagă:

Înmulțește pâinea Ta, Doamne,

Pentru norodul

Tot mai flămând!

 

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: