sâmbătă, august 15, 2009

MAMA LUI...

15 August 2009, spre dimineaţă...

Cu sufletul de Poezie plin
Ca floarea hohotind între petale
Lângă icoana Plânsului mă-nchin
Acum, în Ziua Adormirii Tale!

O, Maică Făcătoare de minuni,
Fecioară Născătoare de Hristos,
Din pulberea tăcerii să m-aduni,
Fă Ruga să îmi fie cu folos!

Limba mea, până mai sunt cuvinte,
Să le rostească Adevărul viu,
Din Viaţa asta cât o fi înainte
În Ochiul meu vreau trează să te ştiu!

Mistuitor e Aerul ca para-
Cel Răstignit în lume iarăşi vine,
Dă-mi răbdare să îndur ocara
Acelora care nu cred în tine

Şi-oricâte îndoieli mă înconjoară
Nici una să mă umilească nu-i!
Ave Maria! Pururea Fecioară
Ai fost şi vei rămâne-Mama Lui!

Vindecătoare fie-aceste ploi,
Clipa de-Aici miroase a tămâie,
Tu roagă-L să se-ndure pentru noi,
Apocalipsa lumii s-o amâie...

Copilului IISUS poate i-e Dor
Dumnezeiesc la piept să îl poţi strânge,
La căpătâiul tău mântuitor
De bună seamă că acum El plânge...

Niciun comentariu: