marți, iulie 02, 2019

Nu vă temeți...



2 Iulie 2019
Nu vă temeți!”
Iisus

Catolic, ortodox, penticostal, baptist
Și alte culte ce nu-ncap în vers,
E-același Dumnezeu, e-același Crist
Și-o singură Credință-n Univers!

Eu nu-l condamn pe cel ce nu-i ca mine,
Nimeni pe părinți nu i-a născut!
Ei m-au învățat să cred în Tine,
În Cel ce le-a fost pavăză și scut!

Nu am în suflet nicio îndoială,
Celor ce nu cred așa le spun
Cu vorba cumpănită și domoală:
Cu voi la ceartă veșnic nu mă pun!

Dar nimeni n-o să poată niciodată
Să-mi răstignească sufletul pe frig
Și orice palmă care mi-a fost dată,
Mi-a fost întotdeauna un câștig!

Nu vă temeți!” El așa ne-a spus,
Stau mărturie slovele din carte,
De port cu mine-ndemnul lui Iisus
Nu mi-e teamă-aici de nicio moarte...

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: