duminică, septembrie 01, 2019

George Roca m-a sunat de-acasă...



Duminică, 1 Septembrie 2019
Prietenului George Roca (România-Australia)

Doamne, ce Duminică frumoasă,

Tot așa în suflet să ne stea!
George Roca m-a sunat de-acasă,
I-a fost dor Poetului de ea...

Dorul ei de-a pururi n-o să-mi treacă,
El mi-a rămas statornic în cuvânt,
Am venit să-i mai repar oleacă
Stricăciunile de pe pământ...”

Niciodată nu e de vânzare!
Adăpost de secetă, de ploi,
De viforele care vin din zare
Cu tristeți de-a valma peste noi.

Acasa mea- Abecedarul sfânt,
Ce l-am ținut în mâini întâia dată,
Când m-a născut lumina din cuvânt,
Să te uit nu aș putea vreodată!

Casa părintească-Rugăciune!
Dintre toate cea dintâi mereu,
Cine-o are, fericit o pune,
Semenilor și lui Dumnezeu!

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: