sâmbătă, octombrie 05, 2019

Cu vine votezi?



5 Octombrie 2019

Din Muntele nordului până la Marea
Unde, ca Râul, aproape-am ajuns,
Cu cine votezi? Peste tot întrebarea
Îmi pândește auzul și-așteaptă răspuns!

Mă întreabă prietenii și dușmanii notorii,
Dar sufletul meu nu este...pendinte,
Mă uit pe cer încotro se duc norii,
Ei nu ascultă de niciun Președinte...

Pâine mai multă și lapte și sare,
Pace în gânduri, sănătate în oase
Și alte minuni ne promit fiecare
Din pozele lor apretate, frumoase...

Minciuna și rânjetul nu pot să le-ndur,
Legat de pământ îmi simt zborul,
Țara întreagă și poporul din jur
Așteaptă să vină Mântuitorul!

Altă alegere nu-i pe măsură,
Destul ne-a mințit și-nșelat fiecare,
Flămând de dreptate, sătul de ură
Nu mai cred, din politică, în nicio culoare!

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: