joi, octombrie 17, 2019

Din biografia unui dor...



Joi, 17 Octombrie 2019

Întotdeauna mi-am dorit să fie bine
În viața mea și-n lumea din afară,
Pentru acei ce încă lângă mine
Mai au aici un Dumnezeu și-o Țară!

Am cunoscut de mic ce-nseamnă hățul,
Acolo-n Munții plini de suferinți
Și am urât minciuna și dezmățul,
Pizma dintre frați, dintre părinți!

Din inima ce-n văzul lumii bate,
Cuprinsă de același Unic Dor,
Nu am râvnit averi și nici palate,
Mi-a fost Cuvântul pururi de-ajutor

Și am crezut în El de când mă știu,
Lumina Lui o port mereu în sânge
Și câtă vreme pe pământ sunt viu
Niciun întuneric nu mi-o frânge!

Nu sunt stăpân pe aer, nici pe vise,
Ca om cu patimi și cu simțăminte
Am scris și scriu cuvintele trimise
Și mă supun deplin poruncii sfinte...

Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: