miercuri, septembrie 16, 2020

Tu dormi, eu scriu... 16 Septembrie 2020 -Restituiri- Tu dormi, eu scriu cu gândurile tale, Ce se-odihnesc la mine în poem, Cum se-odihnește floarea-ntre petale, Dorul meu de tine când te chem... Eu scriu, tu dormi ca pasărea-n văzduh Și trupul tău din când în când tresare Ca apa-nfiorându-se de duh, De duhul cu puteri vindecătoare! Tu dormi, eu scriu și-n somnul tău cobor Cu toată bucuria din afară... Aș vrea să te întreb dacă te dor Cuvintele când scriu? Să nu te doară! Nicolae Nicoară-Horia Pictura: Vladimir Volegov

 


Tu dormi, eu scriu...

16 Septembrie 2020

-Restituiri-


Tu dormi, eu scriu cu gândurile tale,

Ce se-odihnesc la mine în poem,

Cum se-odihnește floarea-ntre petale,

Dorul meu de tine când te chem...


Eu scriu, tu dormi ca pasărea-n văzduh

Și trupul tău din când în când tresare

Ca apa-nfiorându-se de duh,

De duhul cu puteri vindecătoare!


Tu dormi, eu scriu și-n somnul tău cobor

Cu toată bucuria din afară...

Aș vrea să te întreb dacă te dor

Cuvintele când scriu? Să nu te doară!


Nicolae Nicoară-Horia


Pictura: Vladimir Volegov

Niciun comentariu: