joi, iulie 08, 2021

Cheamă-mă la Tine, Doamne...

 



Cheamă-mă la Tine, Doamne, dă-mi odihnă și-adăpost,

Nu mai vrea să știe lumea cine suntem, cine-am fost,

Bate vântul disperării tot mai aprig, mai turbat,

Nu mai vrea să știe lumea de femeie, de bărbat!


Vine vremea și-i aproape, când credința se destramă,

Să rostim cuvântul Tată, să rostim cuvântul Mamă

Nu mai vor de-acum păgânii, cei străini de Fiul Tău

Și se screm cu-atâta râvnă toți în slujba celui rău!


Doina e o erezie, ei nu știu ce-nseamnă Dor,

Patria e o minciună și un cuib al viespilor,

Vor s-o scoată din hotare, din conștiință și din DEX,

Zilnic-silnic au pe frunte numai gânduri despre sex...


Așa cum spunea Poetul, în „spurcatele lor guri”

Pentru ei nici nu există Adevărul din Scripturi,

Eu degeaba strig întruna, îmblânzește-i, Tu, Părinte,

Cheamă-mă la Tine, Doamne, cu tot focul din cuvinte


Și de dincolo, de nouri, ca pe-un semn biruitor

Să trimit aceste versuri peste creștetele lor

Cum Proorocul Sfânt Ilie din căruța lui de foc,

Patria și Neamul nostru nu-s bătaia lor de joc!

Joi, 8 Iulie 2021


Nicolae Nicoară-Horia



Niciun comentariu: