sâmbătă, decembrie 18, 2021

Mă întreb, Horea...

 




Scurmă rugina în lancea din teacă,

Munții mei iarăși sunt plini de strigoi,

Mă întreb, Horea, ce-ar fi fost dacă

Astăzi, Bunule, erai viu printre noi?


Îți poart-Arieșul durerea sub unde,

Prundișuri de aur sunt lacrimi pe Vale,

Știu adevărul, taci, nu-mi răspunde,

Gornicii iar sunt pe urmele tale...


E Postul Crăciunului, tulnicul plânge,

Vântul alungă tăcerea din frunze,

Or să te vândă frații de sânge,

Îngheța-le-ar Colindul pe buze!


Țara din suflet e tot mai săracă

Și Neamul acesta e plin de nevoi,

Mă întreb, Horea, ce-ar fi fost dacă

Erai, Bubule, astăzi viu printre noi?


Nicolae Nicoară-Horia


Ce bucurie în zi de vineri îndoliată!

Mi-au sosit din Australia, coperțile cărții

Poezia cea de toate zilele”, în curs de pregătire

pentru tipar!

Mulțumesc din suflet, George Roca!



Niciun comentariu: