duminică, septembrie 18, 2022

Eu nu mă rușinez de Tine...



Căci de cel ce se va ruşina de Mine şi de cuvintele Mele,

în neamul acesta desfrânat şi păcătos,

şi Fiul Omului Se va ruşina de el,

când va veni întru slava Tatălui Său cu sfinţii îngeri.”

Ev. Marcu 8, 38

-Cuvinte duminicale-


Eu nu mă rușinez de Tine, Tată,

Cuvintele, din leagăn mi-au fost dragi

Și le-am purtat cu mine viața toată

Cum poartă Moții cerul în desagi!


Acolo-n Munți, ori pe sub zări străine,

Cât m-au purtat prin lume pașii mei

Când a căzut ocara peste mine

Nu am gemut de sub povara ei!


Ispitele de-a valma vin și pleacă

Și mai ales când scriu îmi dau ocol,

Dar inima din piept nu mi-e săracă

Și sufletul nicicând nu mi-a fost gol!


E plin de primăveri, dar și de toamne,

Mi-e dragă iarna când Te-am cunoscut

Și nu mă rușinez de Tine, Doamne,

Ca de părinții care m-au născut!


Nicolae Nicoară-Horia



 

Niciun comentariu: