marți, martie 21, 2023

Meseria de scriitor...

 





Ca orice alte meserii pe care le învață omul,

(de-o vreme tot mai puține!)

e și meseria de scriitor!

Cel care scrie știe ce spun,

cititorul de meserie,

la fel!

Dar fără inspirație lucrarea oricărui meseriș

e un chin,

o făcătură fără cupolă...

Poetul neinspirat ete asemenea unui pacient

irecuperabil

din Secția de Anestezie și Terapie Intensivă

a cuvântului...

Inspirația înseamnă suflare, duh...

Rusaliile

din gândurile Poetului!


Nu sunt invidios...


Nu sunt invidios pe „nime”

Că nu am părul blond sau creț,

Sunt unii care scriu mai bine,

Mult mai profund și mai citeț.


Nicoară-cetățean-poet,

Nu scrie-n actele civile,

Iar sfatul Mamei îl repet:

Copilul meu rămâi, Copile!”


Citească-mă acei ce pot,

Acei ce încă au răbdare,

Cât sunt aici, eu nu sunt tot,

Doar Dumnezeu întreg mă are!


Cu veșnicia Lui sub pleoape,

Nicicând invidios n-am fost,

Și îngerii mă știu de-aproape

Rostindu-mi versul pe de rost...

21 Martie 2023


Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: