miercuri, august 16, 2023

Sodoma, prieteni, e atât de-aproape...

 



,,Crede și iubește.
Credința te face liber, iubirea te unește."

 Preot Gh. Calciu Dumitreasa

M-am visat azi-noapte și acolo-n Vis,

Printre alte lucruri, toate cu folos,

Îmi aduc aminte, îngerul mi-a zis:

Caută-ți odihna în Iisus Hristos!

 

Lumea e-mpărțită, cine să o dreagă?

După interese, dar și după grai,

Singură Credința să-ți rămână-ntreagă,

Anticrist lucrează între iad și Rai!

 

Truda cea deșartă, toată e degeaba,

Chiar dacă pălmașii încă sunt destui,

Nu pot niciodată să-și termine treaba,

Caută-ți odihna în Iubirea Lui...

16 August 2023

 

Sodoma, prieteni, e atât de-aproape!

Durerea ei prea-zilnic o învăț,

Mă mistuie Vederea de sub pleoape

Din lumea asta plină de dezmăț!

 

Trăiesc un timp nevolnic și nebun,

Cât inima din piept e încă trează

Din pulberea nimicului vă spun

Și Dumnezeu din ceruri lăcrimează!

 

Cei ce nu cred în El sunt tot mai mulți

Și tulbură Treimea din cuvinte,

Tu, care mă citești și mă asculți

Din Uitare să-ți aduci aminte:

 

De la-mpărat și până la mișel,

De la leagăn, până la mormânt

Cuvântul nu există fără El

Și nici suflarea vieții pe pământ!

 

Acest poem durut nu-i scris în pripă,

Lucrează anticriștii fără spor,

Alt Dumnezeu nu se mai înfiripă,

Zadarnică e toată truda lor!

.................................................

Mă mistuie Vederea de sub pleoape

Din lumea asta plină de dezmăț,

Sodoma, prieteni, e atât de-aproape,

Durerea ei prea-zilnic o învăț...

 

Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: