vineri, martie 01, 2024

A venit primăvara...

 




Toate anotimpurile de pe pământ

Sunt

De genul feminin!

Veșnicia-

La fel...

Bine-ai venit

În suflet

Și în casă,

Martie-

Femeie frumoasă!

Vineri, 1 Martie 2024

 

A venit primăvara, să te bucuri de ea,

Omule-frate din aceeași lumină,

Iarna din viață, oricât e de grea,

Ea nu uită niciodată să vină!

 

A venit primăvara, ce femeie frumoasă!

Cu dragoste sfântă și cu respect

Primește-o în suflet, primește-o în casă

Și pune-i mărțișorul la piept!

 

A venit primăvara! Cum râd ghioceii,

Mugurii tresaltă și ei prin livezi,

În inima mea dă colțul ideii,

Hai, pune mâna dacă nu crezi!

*       *       *

Ascultă ploaia, ce frumos recită!

Poemul ei întreg să te cuprindă,

Să-ți fie ființa pururi fericită,

Prin ea atâtea doruri se perindă...

 

Se duce iarna, vine primăvara

Și liniștea înmugurește-n crâng,

Nu le mai simt durerilor povara

Și-așa îmi vine-n brațe să te strâng!

 

Dar mi-e un fel teamă că te-oi frânge,

Și tu atât de fragedă îmi ești,

Se-aude-un înger pe genunchi cum plânge,

Ori tu îmi spui, de ce mă eminești?

 

Nicolae Nicoară-Horia

 

Niciun comentariu: