joi, februarie 14, 2019

De cred în Adevărul Tău...



Kuppenheim, Baden Württemberg
Joi, 14 Februarie 2019

Știam că nu fac niciun rău
Și-același gând îl am și-acum
De cred în Adevărul Tău,
Cum crede floarea în parfum!

Ca om ce sunt adeseori
Mi-am pus aceeași întrebare,
Ce-i oare dincolo de nori?
Precum și-o pune fiecare...

Și-atunci când mi-a fost fața tristă
N-am murmurat sub crucea grea
Că Cel ce Este nu există
Și n-are loc de sinea mea!

Nu am fost mândru niciodată
De toate „gloriile” mele!
Vă spun cu inima curată,
Ea n-are cum să vă înșele,

Nici sufletul care mă poartă
Prin lume ca pe-un musafir,
Credința mea nu e deșartă,
Nici Aerul ce îl respir...

Nu am cu nimeni vreo răscoală
Și nu port ură nimănui,
Când fără nicio îndoială,
Tu Ești și Dumnezeul lui!

Știam de mult și astăzi știu
Între Înaltul sfânt și hău
Că nu-i devreme, nici târziu
De cred în Adevărul Tău!

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: