vineri, februarie 22, 2019

Eu niciodată nu te-am condamnat...



Kuppenheim, Baden Württemberg
Vineri, 22 Februarie 2019

Eu niciodată nu te-am condamnat
Că m-ai adus copil sărac pe lume,
Cu îngerul din slavă când i-ai dat
Acestui bulgăr de pământ un nume!

Pe drumul înspinat când mi-a fost greu
Mi-au sângerat picioarele sub stele,
Dar nu l-am blestemat pe Dumnezeu
Pentru toate lacrimile mele!

Cu cei mai triști ca mine ocupat,
De mi-a fost fața sufletului tristă,
Dacă n-a răspuns când L-am chemat
N-am spus că Tatăl nostru nu există!

Sunt fericit! Și dacă scriu acum
Cuvintele acestea fără moarte,
Mă aflu încă pribegind pe drum
Din departe, înspre mai departe...

Tăcerea de pe urmă n-o suport,
La fiecare, știu că ne-a fost dată
Și nu-i port grija drumului, nu-i port,
Voi merge sigur până mi se gată...

Nicolae Nicoară-Horia




Niciun comentariu: