vineri, martie 12, 2021

E om și el?

 



Copil fiind, aveam un dor nespus,

Să întâlnesc Poetul care scrie,

Prin Apuseni, pe deal, acolo sus

Între Acasa mea și Veșnicie,


Citeam poeme, „păstorind” și eu

Ca toți „cilezii” trăitori la țară,

Rugându-mă la bunul Dumnezeu

Vederea din cuvânt să nu mă doară...


Și nu puteam să înțeleg defel

De unde vin cuvintele frumoase,

Mă întrebam atunci: e om și el

Adevărat din carne și din oase,


Ori înger pe pământ trimis anume

De dincolo de arșiță și ploi?

Cine i-a dat întâia oară nume

Să-nvingă întunericul din noi?

..................................................

Copil fiind aveam un Dor nespus,

În suflet mi-a rămas aceeași pândă,

Copilăria mea de-atunci s-a dus,

Unde, nu știe nimeni să-mi răspundă...


Dar mi-a rămas în locul ei aici,

Această Poezie minunată

Nu pot dușmanii, prietenii și nici

Chiar moartea morții să ne mai despartă!

Vineri, 12 Martie 2021


Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: