duminică, iunie 19, 2022

Coliba de pe Munte...

 



Vreau să-mi las acasă grijile cărunte,

Să mă duc o vară colo sus pe Munte

Și uitat de lume și de toate cele

O colibă nouă să îmi fac sub stele


Și-n coliba mică, dar îndestulată,

Să îmi scriu poemul, cel nescris vreodată,

Tu să fii cu mine, să-mi șoptești mereu

Cântecul ce vine dinspre Dumnezeu...


S-ascult Poezia cum îmi dă târcoale,

Liniștea să cadă surdă peste vale

Și în fiecare dis-de-dimineață

Cu lumină pură să mă spăl pe față.


Chiar de mă apucă dorul spus de ducă,

Știu că nu se poate, vremea e năucă,

Dar oricând pe Munte eu mă duc, din vis

Cine să îmi fure drumul cel promis?

......................................................

Vreau să-mi las acasă grijile cărunte,

Să mă duc o viață în Tabor pe Munte

Și uitat de lume și de toate cele,

O colibă sfântă să îmi fac sub stele...


Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: