joi, iunie 02, 2022

Hristos S-a Înălțat...

 



Ev. Luca 24, 35-53


Trec zilele, ca vântul printre brazi,

Nimeni nu știe câte-au mai rămas,

Hristos S-a Înălțat! Vă spun și azi

Cu-aceeași bucurie sfântă-n glas!


Hristos S-a Înălțat, cum se înalță

Din lume orice Duh biruitor,

Eu știu că și înălțarea se învață,

Ea nu e la-ndemâna tuturor!


La patruzeci de zile de când El

A Înviat din moartea nemiloasă,

Hristos S-a Înălțat! Vă spun cu zel

Și să vă intre bucuria-n casă!


Hristos S-a Înălțat! Primiți în dar

Aceste trei cuvinte creștinești,

Hristos S-a Înălțat și nu-n zadar,

Prin Înălțarea Lui eu sunt și ești!


De clipa înălțării nu te teme,

Oricum ea o să vină în curând

Și fiecare dintre noi la vreme

Se va înălța de-aici pe rând...


Pentru acela ce nu-mi dă crezare,

Oricât ar fi în viață de mișel,

Cu dragoste mă rog și cu ardoare

Să aibă milă Dumnezeu de el!


Nu-i primăvară fără frunză verde,

Fără Înălțare, pogorâre nu-i,

Hristos S-a Înălțat! Acel ce crede

În suflet să-i rodească Pacea Lui!


Atunci s-a Înălțat la cer Iisus,

De fața Lui nu-i cine să se-ascundă,

Acel ce crede-n Adevărul spus

Cu dragoste firească să-mi răspundă!


Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: