duminică, iunie 12, 2022

Nu-i nimic fără suflare...

 



Toată suflarea să laude pe Domnul.”

Psalmul 150, 6


Sfântă zi de Sărbătoare,

Pe pământ și în văzduh

Nu-i nimic fără suflare,

Nu-i nimic fără de Duh!


Dulce zbatere de vânt,

Orice om să înțeleagă,

Cel prin care ești și sunt

Nicio ființă nu e-ntreagă!


Nu-i nimic fără suflare,

Nu e liniște, nici pace,

În zadar, orice lucrare

Fără suflet nu se face,


Fără el nu-i căpătâi,

Poezia lumii, toată,

Cu lumina ei dintâi,

Fie pururi lăudată!

..............................

Sfântă zi de Sărbătoare,

Pe pământ și în văzduh

Nu-i nimic fără suflare,

Nu-i nimic fără de Duh!


Câte zile mai am de trăit...


Îi spune medicul, aplecat peste file,

Unui „pacient”, după consult:

Mai aveți de trăit șapte zile,

Șapte zile și nu mai mult...”


Îi aud sentința, acum când scriu,

Simt frigul în suflet cum îmi pătrunde,

De unde știe, Doamne, nu știu!

Parafa, ce taine ciudate ascunde?


Eu nu L-am întrebat niciodată,

Fericit în viață ori necăjit,

Pe Doctorul fără de plată:

Doamne, câte zile mai am de trăit?”

Duminică, 12 Iunie 2022


Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: