sâmbătă, martie 21, 2009

NU E BORDEL...

20/21 martie 2009.

Am citit aseară dintr-o carte
De Poezii- n’o mai citesc în veci!
Băga-mi-aş...tot aşa şi mai departe
Şi-acuma mă cuprind fiorii reci

Când mă întreb, ce-i oare Poezia?
Dar sub ispita vremii nu mă lasă
Dumnezeu, care mi-a dat vecia
Să-mi fie-aici şi lacrimă şi casă...

Iertaţi-mă, dacă sub pleoape am
Această rouă, bună pentru rană,
Din neamul meu de-acum şi neam de neam
Ea îmi rămâne înger din icoană!

Nu e bordel! şi n-a fost niciodată
În lumea asta, unde să te duci
Să-ţi vândă ţie trupul ei de fată
Şi ochii ei în care să te culci...

Am citit aseară dintr-o carte
De poezii-cum scrie pe coperte,
Celui de Sus mă rog, ca dintre toate,
Păcătuirea asta să mi-o ierte!

E Postul Mare, vineri, ştiu dojana,
Simţeam nevoia să mănânc puţin,
În faţa mea ce plânsă e icoana!
I-am scris aceste versuri şi mă-nchin...

Niciun comentariu: